Friday, July 1, 2011

هشدار نهاوندیان: برق و گاز صنایع را قطع نکنید

هشدار نهاوندیان: برق و گاز صنایع را قطع نکنید


* 20 نماينده امضاي خود را از طرح «سوال از احمدی نژاد» پس گرفتند





هشدار نهاوندیان: برق و گاز صنایع را قطع نکنید



خبر آنلاین : همایش روز ملی صنعت و معدن با حضور احمدی نژاد، رئیس اتاق ایران، وزیر صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان تشکل‌های صنعتی و معدنی در سالن برج میلاد برگزار شد.



محمد نهاوندیان در این همایش، مشکلات حوزه صنعت و معدن کشور به برخی اخطارها از سوی دستگاه‌های مسؤول درباره قطع برق و گاز واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: « قطع گاز و برق واحدهای تولیدی در این شرایط چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟!»

رئیس اتاق ایران سپس با اشاره به ماده 80 برنامه پنجم درباره مشوق‌های استخدام جدید خواستار اقدام سریع درخصوص تهیه و تصویب آیین‌نامه ماده 80 شد.

وی یادآور شد: «این نوع بلاتکلیفی‌ها ممکن است به ریزش برخی استخدام‌ها در واحدهای تولیدی منجر شود.»



20 نماينده امضاي خود را از طرح «سوال از رئيس‌جمهور» پس گرفتند



فارس: عضو فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس با بيان اينكه يك ليست 20 نفره از نمايندگاني كه امضاي خود را از طرح سوال از احمدی نژاد پس گرفتند در حال حاضر موجود است، گفت: زمينه پس گرفتن اين طرح در مطهري نيز وجود دارد.

سيد محمد جواد ابطحي، نماينده مردم خميني‌شهر در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به بازپس‌گيري امضاي طرح سوال از رئيس‌جمهور توسط برخي از نمايندگان، اظهارداشت: در حال حاضر يك ليست 20 نفره از نمايندگاني كه تقاضاي پس گرفتن امضاي خود را داشتند، موجود است.

وي ادامه داد: هيئت رئيسه مجلس به اين نتيجه رسيده است كه مطهري را براي انصراف از اين طرح راضي كند و شرايط موجود را براي وي تبيين كند كه براي اين منظور هيئت رئيسه، هفته گذشته با وي جلسه‌ داشت.



No comments:

Post a Comment