Sunday, July 10, 2011

رئیس اداره سیاسی سپاه: اقدامات جریان فتنه ضدامنیت و براندازانه بود/ سپاه در به شکست رساندن سناریوهای جریان اصلاح‌طلب نقش اصلی را داشته/ سخنان فرمانده سپاه مداخله در مسائل سیاسی نیست، بلکه نشان از هوشیاری سپاه در قبال جریان‌های براندازاست!

رئیس اداره سیاسی سپاه: اقدامات جریان فتنه ضدامنیت و براندازانه بود/ سپاه در به شکست رساندن سناریوهای جریان اصلاح‌طلب نقش اصلی را داشته/ سخنان فرمانده سپاه مداخله در مسائل سیاسی نیست، بلکه نشان از هوشیاری سپاه در قبال جریان‌های براندازاست!




ندای انقلاب : افراد مدعی اصلاحات در یک دوره‌ای در برابر نظام اسلامی ایستادند و به دنبال ساختار شکنی بودند و در همه برنامه‌ها و توطئه‌های خود با ناکامی روبرو شدند.



باید به این سول پاسخ داد که چه مجموعه‌هایی توانسته اصلاح‌طلبان و جریان فتنه را ناکام بگذارد، قطعا سپاه پاسداران براساس رسالت و وظایف قانونی خود که دفاع از انقلاب است در به شکست رساندن سناریوهای جریان اصلاح‌طلب نقش اصلی را داشته است.



سردار یدالله جوانی، رئیس اداره سیاسی سپاه در گفت‌وگو با ندای انقلاب، با اشاره به تخریب‌های اخیر علیه سپاه گفت: افراد مدعی اصلاحات در یک دوره‌ای در برابر نظام اسلامی ایستادند و به دنبال ساختار شکنی بودند و در همه برنامه‌ها و توطئه‌های خود با ناکامی روبرو شدند.



وی تاکید کرد: آنها در تحلیل شکست خود به این جمع‌بندی رسیدند که یکی ازعوامل اصلی در شکست طرح‌های براندازه‌شان سپاه پاسداران بوده، چه در دوره دوم خرداد و چه در فتنه 88 تردیدی وجود ندارد که جریان دوم‌خرداد به دنبال ساختارشکنی بود و در فتنه 88 با تمام امکانات خود در برای نظام اسلامی ایستاد.



جوانی در مورد دیگر اقدامات براندازانه جریان اصلاحات اظهار کرد: این جریان برای رسیدن به مقاصد خود از جریانات ضدانقلاب و از حمایت‌های دشمنان خارجی استفاده کردند، حمایت و حرکت‌های براندازانه بخشی از اصلاح‌طلبان و بخصوص شخص آقای خاتمی در فتنه 88 بر همگان آشکار است. خاتمی از سردمداران فتنه سال 88 محسوب می‌شود و در حرکت براندازی در کنار موسوی و کروبی علیه نظام ایستاد .



رئیس اداره سیاسی سپاه عنوان کرد: باید به این سول پاسخ داد که چه مجموعه‌هایی توانسته اصلاح‌طلبان و جریان فتنه را ناکام بگذارد، قطعا سپاه پاسداران براساس رسالت و وظایف قانونی خود که دفاع از انقلاب است در به شکست رساندن سناریوهای جریان اصلاح‌طلب نقش اصلی را داشته است به همین دلیل امروزه جریان اصلاح طلب همراه با دشمنان بیرونی سپاه را مورد تهاجم قرار می‌دهند.

وی با اشاره به سخنان سردار جعفری در مورد شرط ورود اصلاح طلبان به صحنه سیاسی گفت: اگر ایشان به نقش آقای خاتمی در فتنه سال 88 اشاره می‌کند و توبه و اظهار پشیمانی را شرط ورود مجدد اصلاح‌طلبان به صحنه سیاسی عنوانی کردند، این به معنای مداخله سپاه در مسائل سیاسی نیست، بلکه نشان از هوشیاری سپاه در قبال جریان‌های براندازاست و یک واکنش انقلابی و بر اساس وظیفه بود.



جوانی با بیان اینکه اقدامات جریان فتنه ضدامنیت و براندازانه بود، گفت: سپاه پاسدران در برابر هرجریانی که بخواهد انقلاب و نظام را تهدید کند، ایستادگی می‌کند، اگر سپاه را تخریب می‌کنند به دلیل هوشیاری و حضور سپاه در صحنه است و تصور می‌کنند با این تخریب‌ها می‌توانند سپاه را از انجام وظایف قانونی خود بازدارند که تفکر اشتباهی است.



وی با ذکر اینکه آنچه امام در مورد سپاه فرمودند به قوت خود باقی است، افزود: امروز نیز مقام معظم رهبری همان نگاه امام را در مورد نیروهای مسلح دارند، نظامی بودن یکی از هویت‌های سپاه است و اعضای سپاه نباید در احزاب و گروه‌های سیاسی و بازی‌های سیاسی وارد شوند، نه دیروز و نه امروز سپاه به اعضای خود اجازه نداده است که عضو گروه‌های سیاسی شوند، این خلاف مقررات جمهوری اسلامی، وصایای امام و تدابیر مقام معظم رهبری است.



وی با ذکر این نکته که امروز با نفاق پیچیده روبرو هستیم، افزود: منافقینی که از امام صحبت می‌کنند اما اعتقادی به اندیشه‌ها و آرمان‌های امام ندارند، آنها فکر می‌کنند با متهم ساختن سپاه می‌توانند پایگاه‌های مردمی سپاه را متزلزل کنند در حالی که به دلیل هوشیاری و بصیرت مردم این اتفاق نمی‌افتد.



سردار جوانی با بیان اینکه سپاه دفاع از انقلاب و پیشبرد اهداف انقلاب و مقابله با تهدیدات را رسالت خود می‌داند، افزود: بیرونی و یا داخلی بودن تهدیدات و ماهیت نظامی یا فرهنگی داشتن تهدیدات برای سپاه تفاوتی ندارد، آنچه برای سپاه مهم است، هویت پاسداری از حرکت انقلابی و پیشرفت‌های انقلابی ملت است.

No comments:

Post a Comment