Sunday, July 10, 2011

وزیر کشور: آرامش موجود در ایران در هیچ کجای جهان مشاهده نمی‌شود

وزیر کشور: آرامش موجود در ایران در هیچ کجای جهان مشاهده نمی‌شود


* افزایش ۵۰ درصدی قیمت آهن در سه ماه اخیر





وزیر کشور: آرامش موجود در ایران در هیچ کجای جهان مشاهده نمی‌شود



به گزارش خبرگزاری پانا، مصطفی محمدنجار وزیرکشور صبح امروز در آیین تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد در جمع مسئولان این استان اظهار داشت: امروز کشور در اوج قله‌های پیشرفت است و با سرعت بالایی به حرکت خود ادامه می‌دهد و ثبات و آرامشی که در ایران وجود دارد در هیچ کجای جهان مشاهده نمی‌شود.

وی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان جزیره ثبات و آرامش نام برد و گفت: اکنون پژواک صدای انقلاب به همه دنیا رسیده که باید این افتخار بزرگ را همواره پاس بداریم.

محمدنجار گفت: نظام در حال جلوه کردن در جهان بوده و به همین خاطر است که دشمنان همواره در حال فتنه و جنگ نرم علیه آن هستند چرا که هر گوهر نایابی دشمنان زیادی را نیز دنبال دارد.



افزایش ۵۰ درصدی قیمت آهن در سه ماه اخیر



رییس اتحادیه و تعاونی آهن‌فروشان همدان گفت: طی سه ماهه ابتدای سال، قیمت آهن ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته است.

مسعود میدانچی با بیان این مطلب گفت: قیمت تیرآهن و میلگرد، ترقی قابل توجهی داشته و اوج خرید و مصرف آن در چهارماه اول سال است.

این عضو هیات مدیره اتحادیه کشوری صنف فروشندگان آهن و فولاد ایران ادامه داد: اکنون تیرآهن ۱۴، شاخه‌ای ۱۵۱ هزارتومان، تیرآهن ۱۶، شاخه‌ای ۱۹۷ هزار تومان و تیرآهن ۱۸، شاخه‌ای ۲۹۷هزارتومان خرید و فروش می‌شود.

وی اضافه کرد: مصرف آهن شهر همدان، سالیانه ۲۵۰ هزار تن است و پیش‌بینی می‌کنیم امسال به علت رونق پروژه‌های ساختمانی، به مرز۳۰۰ هزارتن نیز برسد.



No comments:

Post a Comment