Friday, July 1, 2011

افزایش خطر ایست قلبی- امنیتی

افزایش خطر ایست قلبی- امنیتی


امام جمعه سبز "یزد"

به دیدار احمدی خمینی فرستاده شد





ایست قلبی امام جمعه شهر یزد، حجت الاسلام "صدوقی" یکبار دیگر زنگ های خطر را به صدا در آورد. خطر علیه جان رهبران جنبش سبز و اصلاحات و شخصیت های روحانی که در دو سال اخیر علیه کودتای 22 خرداد موضع داشته و در کنار مردم قرار گرفتند. حجت الاسلام صدوقی از جمله این روحانیون بود.



ماجرای ایست قلبی در جمهوری اسلامی دارای سابقه امنیتی است و گذشته اش به قتل های زنجیره ای نیز می رسد. این ماجرا با ایست قلبی مشکوک آیت الله طالقانی شروع شد، از ایست قلبی آیت الله لاهوتی در زندان اوین عبور کرد و گلوی سید احمد خمینی – یادرگار امام- را هم گرفت. شبکه های مخفی و حرفه ای، در خدمت مافیای حاکمیت با نفوذ در داروخانه ها و بیمارستان ها و ... قرص درمانی افراد مسنی که مثلا برای فشار خون و یا هر بیماری دیگری از آن استفاده می کنند را عوض کرده و قرص مورد نظر خود را در قوطی قرص معمولی قرار می دهند. این قرص ها در نوبت های مختلف به خورد فرد مورد نظر داده می شود تا سرانجام به ایست قلبی ختم شود. این همان خطری است که اکنون امثال موسوی، کروبی، خاتمی، آیت الله صانعی، آیت الله بیات و حتی هاشمی رفسنجانی را تهدید می کند. حتی بعید نیست که در صورت ضرورت به خورد خامنه ای هم بدهند.



مرگ غافلگیر کننده حجت الاسلام صدوقی همین سناریوی قدیمی و آشنا را تداعی کرد. آقای صدوقی عضو مجمع روحانیون مبارز و شوهر خواهرش محمد خاتمی بود و پدر وی آیت الله صدوقی امام جمعه و نماینده آیت الله خمینی در یزد بود که در موج ترورهای مجاهدین خلق کشته شد. او از جمله نزدیک ترین آیت الله های همفکر آیت الله خمینی بود.





No comments:

Post a Comment