Friday, August 19, 2011

امام جمعه مشهد : چادر مشکی در محضر پیامبر انتخاب و تأیید شده است نه پادشاه قاجار! / دست اندرکاران خاتون باید محاکمه شوند

امام جمعه مشهد : چادر مشکی در محضر پیامبر انتخاب و تأیید شده است نه پادشاه قاجار!  / دست اندرکاران خاتون باید محاکمه شوند

رسا (خبرگزاری حوزه علمیه) :   سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به انتشار نشریه خاتون و زیرسؤال بردن حجاب اسلامی اظهار داشت: اینکه تاریخ مصاحبه های این نشریه مربوط به یک سال گذشته است نشان می دهد این یک توطئه و برنامه از پیش طراحی شده از سوی همان جریان انحرافی است که چون دیدند دیگر در میان مردم متدین جایگاهی ندارند تلاش می کنند از جریانات لائیک و بی‌بندو‌بار یارگیری کنند.

وی افزود: منتشرکنندگان این نشریه به جنگ حجاب و قرآن آمدند، غافل از این‌که مردم  ( منطور خود وی و سرکوبگران مردم است) ما متوجه و بیدارند.

علم الهدی خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون مسأله حجاب همواره برای ما مساله ای اساسی و اسلامی بوده است اما متاسفانه عده ای به بهانه کار فرهنگی از این عرصه سوء استفاده می کنند. برای براندازی حجاب کاری بالاتر از این می شود کرد که روزنامه ای دولتی به اسم کار فرهنگی، ضمیمه ای رایگان در 285 صفحه با کاغذ گلاسه رنگی و در تیراژ بالا از بودجه بیت المال مردم منتشر و به مقدسات مردم توهین کند؟

چادر مشکی در محضر پیامبر انتخاب و تأیید شده است نه پادشاه قاجار

امام جمعه مشهد با اشاره به توصیه رهبر   مبنی بر تبیین این رویداد ابراز داشت: در مصاحبه ای در این نشریه ادعا شده که چادر مشکی از زمان ناصرالدین شاه و مجالس عیاشی وی در فرانسه وارد ایران شده است در حالی که قرآن کریم 1400 سال پیش فرمود «یا ایها النبی قل لازواجک و بناتک و نساء المومنین یدنین علیهن من جلابیبهن..»، جلابیب یا پوشش سراسری، همان عبای عربی و چادر ایرانی است.

علم الهدی ادامه داد: در المیزان( جه منبع معتبری!) به سند معتبر از ام سلمه نقل شده است که پس از نزول این آیه زنان انصار با پوشش سراسری مشکی در بیرون ظاهر شدند و پیامبر آن را تأیید کردند یعنی رنگ سیاه در محضر ایشان انتخاب شد، حال مصاحبه شونده این ویژه نامه، آیه قرآن و سنت پیامبر(ص) را به ناصرالدین شاه جنایتکار و فرهنگی بازی او نسبت می دهد.

وی با طرح این سوال که آیا توهین به قرآن و پیامبر مصداق کار فرهنگی است، یادآور شد: در این جریان، مهم‌تر از مساله هتک حرمت چادر و حجاب اسلامی، توهین به قرآن و سنت پیامبر مطرح است آن هم در نشریه ای که ادعای کار فرهنگی در خصوص حجاب دارد و وابسته به دولت است.

عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که حاکمیت قرآن در این سرزمین برداشته نخواهد شد تا روزی که به دست صاحبش امام زمان  برسد (خواب آنرا ببینید) ، تأکید کرد: دادگاه مطبوعات نه به عنوان توهین به حجاب که بلکه به خاطر توهین به قرآن باید دست اندرکاران این نشریه را محاکمه کند. از سوی دیگر باید مشخص شود هیئت نظارت بر مطبوعات چگونه مجوز انتشار چنین ویژه نامه ای را صادر کرده و تنها به یک تذکر اکتفا می کند؟ این با مسلمانی اعضای آن سازگار نیست.

دست اندرکاران خاتون در دادگاه کارمندان دولت نیز محاکمه شوند

وی گفت: منتشرکنندگان این نشریه افزون بر دادگاه مطبوعات باید در دادگاه کارمندان دولت نیز به خاطر صرف بیت المال مسلمین در چاپ نشریه ای بر ضد قرآن پاسخگو باشند و قوه قضائیه می بایست به این امر رسیدگی کند.

علم الهدی با اشاره به فسادی که در عکس ها، کاریکاتورها و مطالب خاتون وجود دارد، افزود: این ها همان شگردهایی است که در فتنه 88 نیز به کار بستند ولی با این همه ورشکسته سیاسی شدند و از مردم تودهنی خوردند اما عبرت نگرفته و امروز باز هم ادامه می دهند و مردم دست پروده امام راحل(ه) و رهبر معظم انقلاب در رشد سیاسی را خواب رفته فرض کرده اند.

No comments:

Post a Comment