Friday, August 19, 2011

خشم و فعان آخوندهای حکومت نیمه طالبانی از انتشار "خاتون"

خشم و فعان آخوندهای حکومت نیمه طالبانی از انتشار "خاتون"
واکنش آیت‌الله صافی گلپایگانی : قوه قضاییه این افراد را تعزیر کند


آیت‌الله صافی گلپایگانی در واکنش به انتشار ویژه نامه خاتون تصریح کرد: باید قوه قضائیه این افراد را تعزیر کند تا برای کسانی که قصد تعرض به مقدسات را دارند درس باشد. این آقایان نمی‌دانند که مملکت صاحب دارد، در این شب‌های قدر از خدا بخواهید که خداوند اینها را هدایت کند و اگر قابل هدایت نیستند به جزای اعمال خود برساند.

 خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، عصر روز گذشته در مشهد در دیدار جمعی از اساتید و طلاب مدرسه خاتم الاوصیاء (عج) تهران، مطالب مهمی را پیرامون فضیلت ماه مبارک رمضان، فلسفه‌ دعا و نیایش، ضرورت بهره‌بردن از آثار و برکات این ماه بزرگ و همچنین اهانت بعضی از سست عقیده‌ها و روشنفکران تصنّعی به مقدسات اسلامی بیان کرد.

چرا دادستانی و قوه‌ قضائیه به وظیفه اصلی خود عمل نمی‌کنند؟

مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم با بیان اینکه همه مسئولند و باید از دین در مقابل این هجمه‌ها دفاع کنند، ادامه داد: چه شده است که عده‌ای در این زمان به خود جرأت می‌دهند این چنین به مقدسات مذهب توهین کنند؟ چرا دادستانی و قوه‌ قضائیه به وظیفه اصلی خود عمل نمی‌کنند؟ چرا باید بنام روشنفکری همه مقدسات اسلام را زیر سوال برد؟ این اشخاص از کجا پیدا شدند که این چنین به احکام الهی حمله می‌کنند و هر روز درصدد تغییر هویت اسلامی جامعه هستند؟

وی با بیان اینکه این اشخاص قلب مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را آزردند، افزود: باید قوه قضائیه این افراد را تعزیر کند تا برای کسانی که قصد تعرض به مقدسات را دارند درس باشد. این آقایان نمی‌دانند که مملکت صاحب دارد و اینجا مملکتِ امام زمان علیه السلام و مملکتِ هزاران شهید انقلاب اسلامی است. در این شب‌های قدر از خدا بخواهید که خداوند اینها را هدایت کند و اگر قابل هدایت نیستند به جزای اعمال خود برساند.

حجاب و چادر برای زن افتخار است

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه حجاب و چادر برای زن افتخار است و کرامت و شخصیت واقعی زن در حفظ حجاب، عفاف و عدم اختلاط زن و مرد است گفت: مردم مسلمان ایران هرگز فریب این اشخاص را نمی‌خورند و با هوشیاری و بیداری و با امر به معروف و نهی از منکر از دستورات شرع مقدس اسلام و آرمان‌های مقدس نظام اسلامی دفاع می‌کنند.

No comments:

Post a Comment