Tuesday, August 23, 2011

افشاگری رهبری علیه تیم احمدی‌نژاد مفسده دارد زیرا رسانه های بیگانه از آن سو استفاده میکنند"

افشاگری رهبری علیه تیم احمدی‌نژاد مفسده دارد زیرا رسانه های بیگانه از آن سو استفاده میکنند"



دیگربان  : سایت «برهان» نوشت «مفاسد افشاگری» و «روشنگری» علی خامنه‌ای علیه تیم احمدی‌نژاد از «مصالح» آن بیشتر است و به همین دلیل وی در برابر اقدامات این تیم «سکوت» کرده است.
سایت «برهان» روز سه‌شنبه (اول شهریور) «سوء استفاده رسانه­‌های بیگانه، تضعیف شدن روحیه‌ مردم و جسارت یافتن بیشتر جریان انحرافی در ساختارشکنی و عبور از خطوط قرمز نظام» را از «مفاسد» این روشنگری عنوان کرده است.
«خارج شدن جامعه و دولت از مسیر جهاد اقتصادی و افکنده شدن به ورطه‌ آشوب سیاسی»، «صدمه خوردن انقلاب­‌های کشورهای اسلامی» و «روشن نشدن ماهیّت حقیقی جریان انحرافی» از دیگر «مفاسدی» است که سایت «برهان» به آن اشاره کرده است.
«مسدود نکردن پل­‌های پشت سر احمدی­‌نژاد با توجه به وجود احتمال بازگشت وی» یکی دیگر از دلایل «سکوت» خامنه‌ای در برابر تیم احمدی‌نژاد به روایت این سایت محافظه‌کار است.
رابطه محمود احمدی‌نژاد با علی خامنه‌ای از فروردین ماه امسال بر سر ادامه کار حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات تیره شده است.
حامیان خامنه‌ای در ماه‌های اخیر حملات گسترده‌ای به تیم احمدی‌نژاد داشته و در این مدت نیز برخی نزدیکان وی دستگیر شده‌اند.
رهبر جمهوری اسلامی طی این مدت حاضر نشده است به صورت علنی انتقاد‌های صریحی علیه تیم احمدی‌نژاد مطرح کند.
حامیان رهبر جمهوری اسلامی هم می‌گویند تیم احمدی‌نژاد تلاش می‌کند با وارد کردن علی خامنه‌ای در مجادلات سیاسی به جایگاه وی ضربه بزند.

No comments:

Post a Comment