Tuesday, November 29, 2011

انفجار دیروز اصفهان مردم نگران حمله و جنگ یا انفجار در تاسیسات اتمی اند صدای انفجار مهیبی که بعد از ظهر روز گذشته در شهر اصفهان پیچید و واکنش سراسیمه مردم شهر نسبت به این انفجار، بار دیگر نشان داد که مردم عمیقا نگران آغاز یک جنگ تازه اند. بموجب گزارش مستقیمی که در اختیار پیک نت قرار گرفته، جهت صدای انفجار دروازه شیراز و کانون آن حوالی پایگاه سابق هوانیروز بوده است. متعاقب این انفجار، رئیس کل دادگستری اصفهان اعلام کرد که گزارش صدائی دریافت نداشته است! البته معلوم نیست به چه دلیل رئیس کل دادگستری خواسته خبر رسانی کند! آن هم اینگونه خبر رسانی. انفجاری که در کل شهر اصفهان شنیده شده و مردم را وحشت زده کرده، به گوش ناشنوای رئیس کل دادگستری نرسیده! ساعت انفجار را خبرگزاری مهر 14:40 بعد از ظهر اعلام کرد. همین خبرگزاری نوشت: شهروندان صدایی مهیب را شنیده اند. معاون استاندارای اصفهان، پس از اطلاع رسانی رئیس کل دادگستری که در بالا خواندید به همین خبرگزاری گفت: صدا مربوط به انفجار پمپ گاز در دولت آباد اصفهان بوده است. متعاقب این اطلاع رسانی شفاف، استاندار اصفهان خود وارد صحنه اطلاع رسانی شد و گفت: انفجار مربوط به یک رزمايش در منطقه‌اي از اصفهان بوده است و مشكل خاصي وجود ندارد. ادامه خبر رسانی به تهران کشیده شد و نماینده اصفهان در مجلس "عليرضا ذاكراصفهاني" به خبرگزاری ایسنا گفت: انفجار مربوط به رزمايش در پايگاه هشتم شكاري اصفهان در شمال شرق شهر بوده است و ربطی به تاسيسات اتمی اصفهان ندارد.


انفجار دیروز اصفهانمردم نگران حمله و جنگ
یا انفجار در تاسیسات اتمی اند
 
 
 
 
صدای انفجار مهیبی که بعد از ظهر روز گذشته در شهر اصفهان پیچید و واکنش سراسیمه مردم شهر نسبت به این انفجار، بار دیگر نشان داد که مردم عمیقا نگران آغاز یک جنگ تازه اند. بموجب گزارش مستقیمی که در اختیار پیک نت قرار گرفته، جهت صدای انفجار دروازه شیراز و کانون آن حوالی پایگاه سابق هوانیروز بوده است.
متعاقب این انفجار، رئیس کل دادگستری اصفهان اعلام کرد که گزارش صدائی دریافت نداشته است! البته معلوم نیست به چه دلیل رئیس کل دادگستری خواسته خبر رسانی کند! آن هم اینگونه خبر رسانی. انفجاری که در کل شهر اصفهان شنیده شده و مردم را وحشت زده کرده، به گوش ناشنوای رئیس کل دادگستری نرسیده!
ساعت انفجار را خبرگزاری مهر 14:40 بعد از ظهر اعلام کرد. همین خبرگزاری نوشت: شهروندان صدایی مهیب را شنیده اند.
معاون استاندارای اصفهان، پس از اطلاع رسانی رئیس کل دادگستری که در بالا خواندید به همین خبرگزاری گفت: صدا مربوط به انفجار پمپ گاز در دولت آباد اصفهان بوده است.
متعاقب این اطلاع رسانی شفاف، استاندار اصفهان خود وارد صحنه اطلاع رسانی شد و گفت: انفجار مربوط به یک رزمايش در منطقه‌اي از اصفهان بوده است و مشكل خاصي وجود ندارد.
ادامه خبر رسانی به تهران کشیده شد و نماینده اصفهان در مجلس "عليرضا ذاكراصفهاني" به خبرگزاری ایسنا گفت:
انفجار مربوط به رزمايش در پايگاه هشتم شكاري اصفهان در شمال شرق شهر بوده است و ربطی به تاسيسات اتمی اصفهان ندارد.

No comments:

Post a Comment