Tuesday, November 29, 2011

گزارش دریافتی در باره روز بسیج در برابر رهبر مردم می دانند آن که نمی داند رهبر است! با سلام- لازم دیدم در باره نمایش مضحک روز بسیج که در مقابل آقای خامنه ای اجرا شد مطالبی عرض کنم. با پول ملت از هر کوره دهی چند نفری را آورده بودند برای نمایش. البته چند نفر به ظاهر دکتر هم بینشان بود. یک نکته جالب عبور سریع دوربین و در واقع سانسور عبور رهبر از برابر یگان موتوری ضد شورش بود که تلویزیون نمی خواست مردم آن را دیده و جنایاتی که همین واحد موتوری در خیابانها مرتکب شد در برابر چشمشان مجسم شود. نکته دیگر پانتومیم رهبر هنگام روبوسی با جانبازان بود. محافظان ایشان این جانبازان بیچاره و بر چرخ نشسته را هم محاصره امنیتی کرده بودند تا به جان رهبر تعرض نکنند. واقعا باید پرسید که مثلا از یک جانباز قطع نخایی چه تعرضی بر می آید که اینگونه محاصره امنیتی اش کرده بودند؟ وقتی عملیات "لانچیکو" شروع شد، هر آدم ساده ای از خودش می پرسید که اینها با این عملیات می خواهند با امریکا مقابله کنند یا با مردم در خیابان ها؟ آقای خامنه ای در سخنرانی خود در همین مراسم گفت" "بسیج بی مزد کار می کند" این درحالی است که همه میدانند بسیجیان فعال 8% اضافه حقوق از هر اداره می گیرند و استخدام رسمی می شوند و از سربازی هم معاف اند و بی کنکور هم به دانشگاه می روند. سردار فضلی که مامور سرکوب مردم در حوادث پس از انتخابات بود، در این مراسم یک "پیشفنگ" جدید و اختراعی را به نمایش گذاشت که با لبخند رضایت رهبر هم روبرو شد. یادتان باشد که پسر همین سردار فضلی از فعالان جنبش سبز بود و با مردم دستگیر شده بود. و این یعنی پیشفنگ جنبش سبز در خانه خود آقایان! نکته جالب دیگر برنامه تلویزیونی سردار نقدی در باره این مراسم بود. من فکر می کنم حتی وقتی یک چاقو کش هم دوربین تلویزیون را ببیند خودش را کمی صاف و صوف می کند که سردار نقدی این کار را هم نکرده بود. زیر پیراهنی این تیمسار بسیج از لای دگمه های روی شکم گنده اش بیرون زده بود. این وضع چنان زننده بود که کارگردان صحنه تلویزیونی، با جلوی دوربین کشیدن چند زیر نویس در طول برنامه سعی کرد صحنه را ماستمالی کند. تازه با اطلاع کامل برایتان می نویسم که با همه این تدارکات و تبلیغات تنها توانستند 2 هزار نفر را در بوشهر جمع کنند. دستور دادند این رقم را 50 هزار نفر اعلام کنند که دروغ محض بود. واقعیت ادعای بسیج 20 میلیونی را از همینجا حدس بزنید. اینها را که ما بعنوان بسیجی های نمونه دیدیم، نه اهل شهادت اند و نه اهل رشادت. اهل همین نمایش ها هستند و شک ندارم دشمن هم میداند، اگر رهبر نداند!


گزارش دریافتی در باره روز بسیج در برابر رهبرمردم می دانند
آن که نمی داند رهبر است!
 
 
 
 
با سلام- لازم دیدم در باره نمایش مضحک روز بسیج که در مقابل آقای خامنه ای اجرا شد مطالبی عرض کنم. با پول ملت از هر کوره دهی چند نفری را آورده بودند برای نمایش. البته چند نفر به ظاهر دکتر هم بینشان بود. یک نکته جالب عبور سریع دوربین و در واقع سانسور عبور رهبر از برابر یگان موتوری ضد شورش بود که تلویزیون نمی خواست مردم آن را دیده و جنایاتی که همین واحد موتوری در خیابانها مرتکب شد در برابر چشمشان مجسم شود.
نکته دیگر پانتومیم رهبر هنگام روبوسی با جانبازان بود. محافظان ایشان این جانبازان بیچاره و بر چرخ نشسته را هم محاصره امنیتی کرده بودند تا به جان رهبر تعرض نکنند. واقعا باید پرسید که مثلا از یک جانباز قطع نخایی چه تعرضی بر می آید که اینگونه محاصره امنیتی اش کرده بودند؟
وقتی عملیات "لانچیکو" شروع شد، هر آدم ساده ای از خودش می پرسید که اینها با این عملیات می خواهند با امریکا مقابله کنند یا با مردم در خیابان ها؟
آقای خامنه ای در سخنرانی خود در همین مراسم گفت" "بسیج بی مزد کار می کند"
این درحالی است که همه میدانند بسیجیان فعال 8اضافه حقوق از هر اداره می گیرند و استخدام رسمی می شوند و از سربازی هم معاف اند و بی کنکور هم به دانشگاه می روند.
سردار فضلی که مامور سرکوب مردم در حوادث پس از انتخابات بود، در این مراسم یک "پیشفنگ" جدید و اختراعی را به نمایش گذاشت که با لبخند رضایت رهبر هم روبرو شد. یادتان باشد که پسر همین سردار فضلی از فعالان جنبش سبز بود و با مردم دستگیر شده بود. و این یعنی پیشفنگ جنبش سبز در خانه خود آقایان!
نکته جالب دیگر برنامه تلویزیونی سردار نقدی در باره این مراسم بود. من فکر می کنم حتی وقتی یک چاقو کش هم دوربین تلویزیون را ببیند خودش را کمی صاف و صوف می کند که سردار نقدی این کار را هم نکرده بود. زیر پیراهنی این تیمسار بسیج از لای دگمه های روی شکم گنده اش بیرون زده بود. این وضع چنان زننده بود که کارگردان صحنه تلویزیونی، با جلوی دوربین کشیدن چند زیر نویس در طول برنامه سعی کرد صحنه را ماستمالی کند.
تازه با اطلاع کامل برایتان می نویسم که با همه این تدارکات و تبلیغات تنها توانستند 2 هزار نفر را در بوشهر جمع کنند. دستور دادند این رقم را 50 هزار نفر اعلام کنند که دروغ محض بود.
واقعیت ادعای بسیج  20 میلیونی را از همینجا حدس بزنید. اینها را که ما بعنوان بسیجی های نمونه دیدیم، نه اهل شهادت اند و نه اهل رشادت. اهل همین نمایش ها هستند و شک ندارم دشمن هم میداند، اگر رهبر نداند!

No comments:

Post a Comment