Tuesday, November 29, 2011

دیدار دیروز سران سه قوه شاید کار به چاقو کشی و در آوردن نعلین هم بکشد پایان تفاهم - این صحنه پایانی جلسه دیروز سران قوا در یک گوشه مجلس است. هر سه با اختلاف، از اتاق حل اختلاف بیرون آمدند. چنان که حاضر نشدند در کنار هم در یک کنفرانس خبری شرکت کنند. تعارف های شیخ محمد صادق لاریجانی و لبخند ملیح علی لاریجانی هم برای نمایش دوستی و تفاهم بی فایده بود. احمدی نژاد هم، کاپشن پاره دوران اولیه ریاست جمهوری اش را در آورده و مزین به کت و شلواری خوش دوخت شده و تصور کرده اگر رنگ کت و شلوارش سرمه ای باشد، شبیه میرحسین موسوی می شود. اما همچنان دهان دریده و خصلت های لاتی اش را حفظ کرده است.


دیدار دیروز سران سه قوهشاید کار به چاقو کشی
و در آوردن نعلین هم بکشد
پایان تفاهم - این صحنه پایانی جلسه دیروز سران قوا در یک گوشه مجلس است. هر سه با اختلاف، از اتاق حل اختلاف بیرون آمدند. چنان که حاضر نشدند در کنار هم در یک کنفرانس خبری شرکت کنند. تعارف های شیخ محمد صادق لاریجانی و لبخند ملیح علی لاریجانی هم برای نمایش دوستی و تفاهم بی فایده بود. احمدی نژاد هم، کاپشن پاره دوران اولیه ریاست جمهوری اش را در آورده و مزین به کت و شلواری خوش دوخت شده و تصور کرده اگر رنگ کت و شلوارش سرمه ای باشد، شبیه میرحسین موسوی می شود. اما همچنان دهان دریده و خصلت های لاتی اش را حفظ کرده است.

دیدار دیروز سران سه قوهشاید کار به چاقو کشی
و در آوردن نعلین هم بکشد
 
 
 
 
روز گذشته، سران سه قوه، به شمول دو لاریجانی و احمدی نژاد، در محل مجلس با هم نشستند تا اختلافاتشان را حل کنند. علی لاریجانی رئیس مجلس پس از این دیدار گفت: مسائل داخلي، شرايط عمومي، ضرورت همگرايي بيشتر در كشور و همچنین وضع صنعت در این دیدار مطرح شد.شايد اختلاف نظر وجود داشته باشد، اما اين نشست ها منطق‌ها را به هم نزديك‌تر مي‌كند.
اما این همه خبر مربوط به نشست حل اختلاف نبود و آن لالائی که علی لاریجانی برای خبرنگاران خواند پوچ بود و جنگ و جدال میان سه قوه ادامه دارد. خبرگزاری های داخلی بعنوان حاشیه این نشست گزارش دادند:
روساي سه قوه پس از اين نشست حاضر به شركت در كنفرانس خبري مشتركي كه زمينه‌ي آن فراهم شده بود، نشدند. احمدي‌نژاد كه یک قدم با فاصله تر از دو لاریجانی از تريبون کنفرانس مشترک خبری ایستاده بود، حاضر نشد پشت تریبون قرار بگیرد و گفت: میزبان، یعنی لاریجانی صحبت کند، من به سئوالات، از جمله در باره مشائی و لایحه بودجه در کنفرانس خبری خودم پاسخ میدهم!

No comments:

Post a Comment