Friday, November 18, 2011

در 800 کیلومتر مربع در شرق ایران مانور چهار روزه هوائی برای دفاع از تاسیسات اتمی خبرگزاری مهر- مانور دفاع هوائی از تهران بزودی آغاز می شود. این مانور ابتدا از شرق کشور آغاز می شود و هدف از آن دفاع از مراکز حیاتی، حساس و هسته ای کشور اعلام شده است. سامانه‌های موشکی و توپخانه‌ای پدافند هوایی، هواپیماهای شکاری رهگیر نیروی هوایی ارتش؛ یگان‌های پدافند هوایی سایر نیروهای ارتش و سپاه در این مانور اجرای ماموریت می کنند. همچنین پست‌های دیده‌بانی نیروی انتظامی و بسیج شرکت داده می شوند که معلوم نیست اگر دفاع هوائی از تهران هدف است، بسیج روی زمین با مردم چه کار دارد؟ مگر این که طرح مقابله با شورش مردم همزمان با حمله هوائی به ایران نیز در برنامه این مانور باشد. این مانور قرا راست چهار روز متوالی در وسعت ۸۰۰ هزار کیلومتر مربع در نیمه شرقی کشور برگزار شود. جا به جایی یگان‌های واکنش سریع، ایجاد هماهنگی بیشتر بین نیروهای پدافند هوایی ارتش و سپاه با هدف برقراری امنیت دراین مانور انجام می شود.


در 800 کیلومتر مربع در شرق ایرانمانور چهار روزه هوائی
برای دفاع از تاسیسات اتمی
 
 
 
 
خبرگزاری مهر- مانور دفاع هوائی از تهران بزودی آغاز می شود. این مانور ابتدا از شرق کشور آغاز می شود و هدف از آن دفاع از مراکز حیاتی، حساس و هسته ای کشور اعلام شده است.
سامانه‌های موشکی و توپخانه‌ای پدافند هوایی، هواپیماهای شکاری رهگیر نیروی هوایی ارتش؛ یگان‌های پدافند هوایی سایر نیروهای ارتش و سپاه در این مانور اجرای ماموریت می کنند.
همچنین پست‌های دیده‌بانی نیروی انتظامی و بسیج شرکت داده می شوند که معلوم نیست اگر دفاع هوائی از تهران هدف است، بسیج روی زمین با مردم چه کار دارد؟ مگر این که طرح مقابله با شورش مردم همزمان با حمله هوائی به ایران نیز در برنامه این مانور باشد.
 این مانور قرا راست چهار روز متوالی در وسعت ۸۰۰ هزار کیلومتر مربع در نیمه شرقی کشور برگزار شود.
جا به جایی یگان‌های واکنش سریع، ایجاد هماهنگی بیشتر بین نیروهای پدافند هوایی ارتش و سپاه با هدف برقراری امنیت دراین مانور انجام می شود.

No comments:

Post a Comment