Friday, November 18, 2011

واکنش کودکانه نماینده اتمی ج. اسلامی قطعنامه شورای حکام اتمی شب گذشته به تصویب رسید قطعنامه شورای حکام اتمی، سرانجام شب گذشته، در نشست سازمان انرژی اتمی با ۳۲ رأی موافق در مقابل ۲ رأی مخالف (کوبا و اکوادور) و یک رای ممتنع (اندونزی) تصویب شد. مبنای این قطعنامه جدید آخرین گزارش رئیس سازمان انرژی اتمی است که در آن مستنداتی را درباره نظامی بودن فعالیت های اتمی ایران ارائه داده بود. در قطعنامه ای که شب گذشته تصویب شد از جمهوری اسلامی خواسته شده راه را برای سفر هیأت بلند پایه آژانس انرژی اتمی باز کند و سئوالات آنها درباره فعالیت اتمی خود پاسخ بدهد. سلطانیه نماینده جمهوری اسلامی در آژانس انرژی اتمی، درباره گزارش آژانس و قطعنامه جدید گفت که در رابطه با مسائل اتمی ایران نام افراد مشخصی در گزارش آژانس آمده و منتشر شده که از این پس هر خطری متوجه آنها بشود مسئول آن تدوین کنندگان گزارش و قطعنامه اند. این اظهار نظر سلطانیه به آن می ماند که شبکه های ترور اسرائیل و امریکائی در ایران مستقرند و در انتظار شناخته شدن کارشناسان اتمی و موشکی جمهوری اسلامی و ترور آنها و یا این کارشناسان به خارج سفر می کرده اند و چون اکنون هویت آنها افشاء شده خطر ترور و ربوده شدن آنها را تهدید می کند! سلطانیه این نظر را در یک نشست خبری در وین اعلام کرد و متاسفانه خبرنگاری در محل نبود که از وی بپرسد کارشناسان ارشد موشکی که در انفجار ملارد کشته شدند که نامشان در گزارش و قطعنامه اتمی نبود و پیش از این گزارش و قطعنامه شناسائی شده بودند. آنها را چه کسانی شناسائی کرده و لو داده بودند؟ و آن شبکه های ترور اسرائیل و امریکائی در ایران چگونه قدرتی اند و چگونه سازمانی را توانسته اند برپا کنند که با این دقت اطلاعات کسب می کنند و دست به ترور و انفجار می زنند. جز اینست که آنها در ستون فقرات حکومت جای گرفته اند؟



 
واکنش کودکانه نماینده اتمی ج. اسلامیقطعنامه شورای حکام اتمی
شب گذشته به تصویب رسید
 
 
 
 
قطعنامه شورای حکام اتمی، سرانجام شب گذشته، در نشست سازمان انرژی اتمی  با ۳۲ رأی موافق در مقابل ۲ رأی مخالف (کوبا و اکوادور) و یک رای ممتنع (اندونزی) تصویب شد. مبنای این قطعنامه جدید آخرین گزارش رئیس سازمان انرژی اتمی است که در آن مستنداتی را درباره نظامی بودن فعالیت های اتمی ایران ارائه داده بود.
در قطعنامه ای که شب گذشته تصویب شد از جمهوری اسلامی خواسته شده راه را برای سفر هیأت بلند پایه آژانس انرژی اتمی باز کند و سئوالات آنها درباره فعالیت اتمی خود پاسخ بدهد.
سلطانیه نماینده جمهوری اسلامی در آژانس انرژی اتمی، درباره گزارش آژانس و قطعنامه جدید گفت که در رابطه با مسائل اتمی ایران نام افراد مشخصی در گزارش آژانس آمده و منتشر شده که از این پس هر خطری متوجه آنها بشود مسئول آن تدوین کنندگان گزارش و قطعنامه اند.
این اظهار نظر سلطانیه به آن می ماند که شبکه های ترور اسرائیل و امریکائی در ایران مستقرند و در انتظار شناخته شدن کارشناسان اتمی و موشکی جمهوری اسلامی و ترور آنها و یا این کارشناسان به خارج سفر می کرده اند و چون اکنون هویت آنها افشاء شده خطر ترور و ربوده شدن آنها را تهدید می کند!
سلطانیه این نظر را در یک نشست خبری در وین اعلام کرد و متاسفانه خبرنگاری در محل نبود که از وی بپرسد کارشناسان ارشد موشکی که در انفجار ملارد کشته شدند که نامشان در گزارش و قطعنامه اتمی نبود و پیش از این گزارش و قطعنامه شناسائی شده بودند. آنها را چه کسانی شناسائی کرده و لو داده بودند؟ و آن شبکه های ترور اسرائیل و امریکائی در ایران چگونه قدرتی اند و چگونه سازمانی را توانسته اند برپا کنند که با این دقت اطلاعات کسب می کنند و دست به ترور و انفجار می زنند. جز اینست که آنها در ستون فقرات حکومت جای گرفته اند؟

No comments:

Post a Comment