Wednesday, April 4, 2012

شیخ‌الاسلامی برای توضیح درباره هدیه نوزادان به مجلس فراخوانده شد * مکان مذاکرات با 1+ 5 را جليلي اعلام مي کند شیخ‌الاسلامی برای توضیح درباره هدیه نوزادان به مجلس فراخوانده شد نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را برای پاسخ درباره هدیه 1 میلیونی دولت به نوزادان به مجلس فراخواند. به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در پایان جلسه علنی چهارشنبه سوال علی اکبر اولیا نماینده یزد از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره مجوز قانونی و منابع اعتباری طرح هدیه 10 میلیون ریالی به نوزادان اعلام وصول شد. مکان مذاکرات با 1+ 5 را جليلي اعلام مي کند وزير امورخارجه جمهوري اسلامي ايران گفت: امروز احمدی نژاد در جلسه هيأت دولت نظري در خصوص مکان برگزاري مذاکرات ميان ايران و کشورهاي ۱+۵ مطرح کرد که آقاي جليلي در مشورت با احمدی نژاد نظر نهايي را خواهد داد. به گزارش واحد مرکزي خبر ، صالحي در حاشيه جلسه امروز هيأت دولت در جمع خبرنگاران افزود: بحث مکان برگزاري مذاکرات در بغداد و همچنين چين مطرح بوده است و اين موضوع روندي دارد که بايد به توافق طرفين برسد. وي گفت: برگزاري مذاکرات در استانبول پيشنهاد اوليه ما بود که اروپايي ها ابتدا رد و سپس موافقت کردند اما همان زمان نيز ما کشورهاي ديگري را مد نظر داشتيم. صالحي با اشاره به اينکه اين مذاکرات ۲۵ فروردين انجام خواهد شد افزود: مهمتر از زمان و مکان مذاکرات، محور مباحث است که فکر مي کنم مذاکرات آينده در مقايسه با گذشته بهتر باشد و گام هاي رو به جلو برداشته شود.

شیخ‌الاسلامی برای توضیح درباره هدیه نوزادان به مجلس فراخوانده شد
* مکان مذاکرات با 1+ 5 را جليلي اعلام مي کند


شیخ‌الاسلامی برای توضیح درباره هدیه نوزادان به مجلس فراخوانده شد
نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را برای پاسخ درباره هدیه 1 میلیونی دولت به نوزادان به مجلس فراخواند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در پایان جلسه علنی چهارشنبه سوال علی اکبر اولیا نماینده یزد از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره مجوز قانونی و منابع اعتباری طرح هدیه 10 میلیون ریالی به نوزادان اعلام وصول شد.

مکان مذاکرات با 1+ 5 را جليلي اعلام مي کند
وزير امورخارجه جمهوري اسلامي ايران گفت: امروز احمدی نژاد در جلسه هيأت دولت نظري در خصوص مکان برگزاري مذاکرات ميان ايران و کشورهاي ۱+۵ مطرح کرد که آقاي جليلي در مشورت با احمدی نژاد نظر نهايي را خواهد داد.
به گزارش واحد مرکزي خبر ، صالحي در حاشيه جلسه امروز هيأت دولت در جمع خبرنگاران افزود: بحث مکان برگزاري مذاکرات در بغداد و همچنين چين مطرح بوده است و اين موضوع روندي دارد که بايد به توافق طرفين برسد.
وي گفت: برگزاري مذاکرات در استانبول پيشنهاد اوليه ما بود که اروپايي ها ابتدا رد و سپس موافقت کردند اما همان زمان نيز ما کشورهاي ديگري را مد نظر داشتيم.
صالحي با اشاره به اينکه اين مذاکرات ۲۵ فروردين انجام خواهد شد افزود: مهمتر از زمان و مکان مذاکرات، محور مباحث است که فکر مي کنم مذاکرات آينده در مقايسه با گذشته بهتر باشد و گام هاي رو به جلو برداشته شود.

No comments:

Post a Comment