Wednesday, April 4, 2012

فرهاد دانشجو حقوق مهدی هاشمی را قطع و فعالیت دانشگاه آزاد در آکسفورد را معلق کرد ۱۵ فروردین ۱۳۹۱ خودنویس اندازه حروف image با اینکه چندی پیش خبر قطع حقوق مهدی هاشمی رسانه‌ای شده بود، اما فرهاد دانشجو امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن تایید این نکته گفت که فعالیت دانشگاه آزاد واحد آکسفورد به حالت تعلیق در آمده است. به گزارش ایلنا، فرهاد دانشجو، رئیس جدید دانشگاه ازاد امروز در قم گفت: «واحد دانشگاه آزاد اسلامی در آکسفورد واحدی است که نه دانشجویی داشته نه فعالیتی انجام می‌داد. فقط ۳۰ کارمند محلی و ۵ الی ۶ نفر از ایران از جمله آقای مهدی هاشمی در آنجا فعالیت داشتند و مأمور به آنجا بودند.» رئیس دانشگاه آزاد افزود: «نامه‌ای از دولت انگلیس دریافت شده بود که حساب آنجا هم باید بسته شود و الا در تحریم‌ها دچار مشکل می‌شود؛ کلا واحد آکسفورد معلق شد و مأموریت همه افرادی که آنجا بودند لغو شده و به ایران بر می‌گردند.» هنوز معلوم نشده که فعالیت آقای مهدی هاشمی در دانشگاه آزاد آکسفورد چه بوده و ایشان بابت چه کاری حقوق دریافت می‌کرده است. به گفته آقای علیزاده طباطبایی، وکیل آقای هاشمی، نامبرده در بیشتر زمان خروج از کشور از مرداد ماه سال ۱۳۸۸مقیم دوبی بوده است. برای کار در انگلستان، آقای هاشمی نیاز به ویزای کار داشته است، اما معلوم نیست در چه تاریخی ویزای دانشجویی جانشین ویزای کار شده باشد. دفتر آقای هاشمی رفسنجانی که گفته می‌شود تا زمان پذیرش مهدی هاشمی از سوی دانشگاه آکسفورد پیگیر وضعیت او بوده و دائما با دفتر دانشگاه آزاد آکسفورد در تماس بوده است، هنوز پاسخی به ادعای فرهاد دانشجو نداده است.

فرهاد دانشجو حقوق مهدی هاشمی را قطع و فعالیت دانشگاه آزاد در آکسفورد را معلق کرد

۱۵ فروردین ۱۳۹۱ خودنویس

image
با اینکه چندی پیش خبر قطع حقوق مهدی هاشمی رسانه‌ای شده بود، اما فرهاد دانشجو امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن تایید این نکته گفت که فعالیت دانشگاه آزاد واحد آکسفورد به حالت تعلیق در آمده است.
به گزارش ایلنا، فرهاد دانشجو، رئیس جدید دانشگاه ازاد امروز در قم گفت: «واحد دانشگاه آزاد اسلامی در آکسفورد واحدی است که نه دانشجویی داشته نه فعالیتی انجام می‌داد. فقط ۳۰ کارمند محلی و ۵ الی ۶ نفر از ایران از جمله آقای مهدی هاشمی در آنجا فعالیت داشتند و مأمور به آنجا بودند.»
رئیس دانشگاه آزاد افزود: «نامه‌ای از دولت انگلیس دریافت شده بود که حساب آنجا هم باید بسته شود و الا در تحریم‌ها دچار مشکل می‌شود؛ کلا واحد آکسفورد معلق شد و مأموریت همه افرادی که آنجا بودند لغو شده و به ایران بر می‌گردند.»
هنوز معلوم نشده که فعالیت آقای مهدی هاشمی در دانشگاه آزاد آکسفورد چه بوده و ایشان بابت چه کاری حقوق دریافت می‌کرده است. به گفته آقای علیزاده طباطبایی، وکیل آقای هاشمی، نامبرده در بیشتر زمان خروج از کشور از مرداد ماه سال ۱۳۸۸مقیم دوبی بوده است. برای کار در انگلستان، آقای هاشمی نیاز به ویزای کار داشته است، اما معلوم نیست در چه تاریخی ویزای دانشجویی جانشین ویزای کار شده باشد.
دفتر آقای هاشمی رفسنجانی که گفته می‌شود تا زمان پذیرش مهدی هاشمی از سوی دانشگاه آکسفورد پیگیر وضعیت او بوده و دائما با دفتر دانشگاه آزاد آکسفورد در تماس بوده است، هنوز پاسخی به ادعای فرهاد دانشجو نداده است.

No comments:

Post a Comment