Wednesday, January 2, 2013

نامه لاریجانی به احمدی‌نژاد در مورد استخدام 1500 نفر به گزارش مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه طی نامه ای به احمدی نژاد، مغایرت قانونی ابلاغیه استخدام نیروهای نهاد ریاست جمهوری را ابلاغ کرد. هیات دولت پیش از این طی مصوبه ای بر واگذاری اختیاراتی به حمید بقایی معاون اجرایی احمدی نژاد بر استخدام 1500 نفر بدون طی ضوابط و تشریفات قانونی تاکید کرده بود. بدنبال این ابلاغیه که به معاونت اجرایی داده شده بود معاون نظارت مجلس اعلام کرد که این ابلاغیه مغایرت های زیادی با قانون اساسی، قانون برنامه پنجم توسعه و قانون بودجه سالانه و قانون جامع خدمات کشوری دارد و نیاز است که احمدی نژاد در اجرای آن تجدیدنظر کند. هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین نیز این مصوبه دولت را مورد بررسی قرار داد و نظر خود مبنی بر مغایرت های قانونی این مصوبه را به رئیس مجلس اعلام کرد و رئیس مجلس نیز امروز طی نامه ای این مغایرت های قانونی را به اطلاع دولت رساند.

نامه لاریجانی به احمدی‌نژاد در مورد استخدام 1500 نفر

به گزارش مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه طی نامه ای به احمدی نژاد، مغایرت قانونی ابلاغیه استخدام نیروهای نهاد ریاست جمهوری را ابلاغ کرد.
هیات دولت پیش از این طی مصوبه ای بر واگذاری اختیاراتی به حمید بقایی معاون اجرایی احمدی نژاد بر استخدام 1500 نفر بدون طی ضوابط و تشریفات قانونی تاکید کرده بود.
بدنبال این ابلاغیه که به معاونت اجرایی داده شده بود معاون نظارت مجلس اعلام کرد که این ابلاغیه مغایرت های زیادی با قانون اساسی، قانون برنامه پنجم توسعه و قانون بودجه سالانه و قانون جامع خدمات کشوری دارد و نیاز است که احمدی نژاد در اجرای آن تجدیدنظر کند.
هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین نیز این مصوبه دولت را مورد بررسی قرار داد و نظر خود مبنی بر مغایرت های قانونی این مصوبه را به رئیس مجلس اعلام کرد و رئیس مجلس نیز امروز طی نامه ای این مغایرت های قانونی را به اطلاع دولت رساند.

No comments:

Post a Comment