Wednesday, January 2, 2013

یک نرم‌افزار جدید جای فیلترینگ را می‌گیرد * رشد ۳۶.۵ درصد اجاره‌بها در تهران یک نرم‌افزار جدید جای فیلترینگ را می‌گیرد فرمانده نیروی انتظامی گفت: کنترل هوشمند شبکه‌های اجتماعی نسبت به فیلترینگ آنها بهتر است. به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم روز چهارشنبه در حاشیه مراسم صبحگاه فرماندهی انتظامی استان قم، افزود: اساسا نیروی انتظامی در حوزه فیلترینگ سایت‌ها مسوولیتی نداشته و تصمیم و اجرای آن برعهده ناجا نیست. وی با تاکید بر اینکه کنترل هوشمند شبکه‌های مجازی اجتماعی، از مضرات آنها جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: با کنترل هوشمند شبکه‌های اجتماعی چندگانه علاوه بر اینکه از مضرات آنها جلوگیری می‌شود، مردم می‌توانند از بخش‌های مفید آن بهره‌مند شوند. فرمانده نیروی انتظامی همچنین از تهیه نرم‌افزاری جدید در این راستا خبر داد و عنوان کرد: با تشکیل شورای فضای مجازی، تصمیم‌ها سرعت گرفته و مسوولان درصدد تهیه آن هستند تا تسهیلات برای کاربران اینترنت افزوده شود. رشد ۳۶.۵ درصد اجاره‌بها در تهران تسنیم: متوسط قیمت خرید و فروش هر متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران ۲۷ میلیون و ۵۷۶ هزار ریال بوده است که نسبت به فصل قبل ۹.۰ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۳۲.۳ درصد افزایش داشت است. بیشترین متوسط قیمت یک متربع زیربنای مسکونی معامله شده در میان مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران، حدود ۴۹ میلیون و ۴۹۰ هزار ریال در منطقه ۱ و کمترین آن در حدود ۱۳ میلیون و ۸۸۴ هزار ریال در منطقه ۱۸ بوده است. تغییرات قیمت هر متر مربع زیربنای مسکونی در معاملات انجام شده بین حداقل ۵۰۰۰ هزار ریال در منطقه ۲۰ و حداکثر ۱۳۸ میلیون و ۹۷۶ هزار ریال در منطقه ۱ بوده است. متوسط اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی بابت اجاره یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران ۱۵۰ هزار و ۱۵۷ ریال بوده است که نسبت به فصل قبل ۱۱.۲ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۳۶.۵ درصد افزایش داشته است.

 یک نرم‌افزار جدید جای فیلترینگ را می‌گیرد
* رشد ۳۶.۵ درصد اجاره‌بها در تهران


یک نرم‌افزار جدید جای فیلترینگ را می‌گیرد
 فرمانده نیروی انتظامی گفت: کنترل هوشمند شبکه‌های اجتماعی نسبت به فیلترینگ آنها بهتر است.
به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم روز چهارشنبه در حاشیه مراسم صبحگاه فرماندهی انتظامی استان قم، افزود: اساسا نیروی انتظامی در حوزه فیلترینگ سایت‌ها مسوولیتی نداشته و تصمیم و اجرای آن برعهده ناجا نیست.
وی با تاکید بر اینکه کنترل هوشمند شبکه‌های مجازی اجتماعی، از مضرات آنها جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: با کنترل هوشمند شبکه‌های اجتماعی چندگانه علاوه بر اینکه از مضرات آنها جلوگیری می‌شود، مردم می‌توانند از بخش‌های مفید آن بهره‌مند شوند.
فرمانده نیروی انتظامی همچنین از تهیه نرم‌افزاری جدید در این راستا خبر داد و عنوان کرد: با تشکیل شورای فضای مجازی، تصمیم‌ها سرعت گرفته و مسوولان درصدد تهیه آن هستند تا تسهیلات برای کاربران اینترنت افزوده شود.
رشد ۳۶.۵ درصد اجاره‌بها در تهران
تسنیم: متوسط قیمت خرید و فروش هر متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران ۲۷ میلیون و ۵۷۶ هزار ریال بوده است که نسبت به فصل قبل ۹.۰ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۳۲.۳ درصد افزایش داشت است. بیشترین متوسط قیمت یک متربع زیربنای مسکونی معامله شده در میان مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران، حدود ۴۹ میلیون و ۴۹۰ هزار ریال در منطقه ۱ و کمترین آن در حدود ۱۳ میلیون و ۸۸۴ هزار ریال در منطقه ۱۸ بوده است.
تغییرات قیمت هر متر مربع زیربنای مسکونی در معاملات انجام شده بین حداقل ۵۰۰۰ هزار ریال در منطقه ۲۰ و حداکثر ۱۳۸ میلیون و ۹۷۶ هزار ریال در منطقه ۱ بوده است.
متوسط اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی بابت اجاره یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران ۱۵۰ هزار و ۱۵۷ ریال بوده است که نسبت به فصل قبل ۱۱.۲ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۳۶.۵ درصد افزایش داشته است.

No comments:

Post a Comment