Sunday, February 2, 2014

کیهان یک زندانی را در بیرون زندان دید! انصاف نیوز : کیهان روز یکشنبه نوشت که مسعود باستانی، روزنامه نگار، «این روزها در ایام مرخصی از زندان به محل کار سابق خود، روزنامه دانشگاه آزاد (فرهیختگان) بازگشته و مشغول به فعالیت است». در حالی که مدتهاست باستانی به زندان بازگشته است. به گزارش انصاف نیوز، خبر ویژه ی کیهان که معمولا از این دست خبرهای غیر واقعی به اپ می رسد، این بار نیز در ادامه ی خبر غیر واقعی ادعا شده که باستانی با دعوت سرپرست روزنامه دانشگاه آزاد به این روزنامه بازگشته و مشغول تهیه بولتن‌های خبری - سیاسی برای این دانشگاه است! بداخلاقی هایی مانند این، روزانه در برخی رسانه ها انجام می شود که معمولا استفاده های سیاسی دارد و این رسانه ها حتی حاضر به درج تکذیبیه، توضیح یا اصلاحیه برای آنها نیستند.

کیهان یک زندانی را در بیرون زندان دید!


انصاف نیوز : کیهان روز یکشنبه نوشت که مسعود باستانی، روزنامه نگار، «این روزها در ایام مرخصی از زندان به محل کار سابق خود، روزنامه دانشگاه آزاد (فرهیختگان) بازگشته و مشغول به فعالیت است». در حالی که مدتهاست باستانی به زندان بازگشته است.
به گزارش انصاف نیوز، خبر ویژه ی کیهان که معمولا از این دست خبرهای غیر واقعی به اپ می رسد، این بار نیز در ادامه ی خبر غیر واقعی ادعا شده که باستانی با دعوت سرپرست روزنامه دانشگاه آزاد به این روزنامه بازگشته و مشغول تهیه بولتن‌های خبری - سیاسی برای این دانشگاه است!

بداخلاقی هایی مانند این، روزانه در برخی رسانه ها انجام می شود که معمولا استفاده های سیاسی دارد و این رسانه ها حتی حاضر به درج تکذیبیه، توضیح یا اصلاحیه برای آنها نیستند.

No comments:

Post a Comment