Thursday, June 25, 2015

* فعالیت یک خواننده در صداوسیما ممنوع شد * مهدی هاشمی در ماه رمضان به زندان نمی‌رود فعالیت یک خواننده در صداوسیما ممنوع شد فعالیت یکی از خواننده‌های جوان ایران در صداوسیما ممنوع شده است. روزنامه قانون نوشت: هنوز چند روز از انتشار خبر جلوگیری از پخش برنامه موسیقایی «دستان» از صداوسیما نگذشته که خبر رسید یکی از هنرمندان موسیقی هم دیگر نمی‌تواند در تلویزیون حضور داشته باشد. روزبه نعمت‌الهی که قرار بود در برنامه «جشن رمضان» حضور داشته باشد در این باره به «موسیقی ما» گفت: «قرار بود شب گذشته به برنامه "جشن رمضان" بروم که در دقیقه 90 توسط تهیه‌کننده این برنامه متوجه شدم در صداوسیما ممنوع‌الفعالیت شده‌ام». مهدی هاشمی در ماه رمضان به زندان نمی‌رود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد : راي دادگاه به اجراي احكام رفته است. فعلا هاشمي را براي اجراي حكم احضار نكرده اند؟ علیزاده : رويه دادگستري اين است كه در ماه مبارك رمضان جز در مورد مجرمين خطرناك كسي بازداشت نمي‌شود. ما پرونده‌هاي زيادي داريم كه براي آنها حكم صادر مي‌شود ولي در ماه رمضان اجراي حكم صورت نمي‌گيرد. اين ماه، ماه رحمت است كسي را بازداشت نمي‌كند. اين رويه دادگستري است.

* فعالیت یک خواننده در صداوسیما ممنوع شد
* مهدی هاشمی در ماه رمضان به زندان نمی‌رود


فعالیت یک خواننده در صداوسیما ممنوع شد

فعالیت یکی از خواننده‌های جوان ایران در صداوسیما ممنوع شده است.

روزنامه قانون نوشت: هنوز چند روز از انتشار خبر جلوگیری از پخش برنامه موسیقایی «دستان» از صداوسیما نگذشته که خبر رسید یکی از هنرمندان موسیقی هم دیگر نمی‌تواند در تلویزیون حضور داشته باشد.

روزبه نعمت‌الهی که قرار بود در برنامه «جشن رمضان» حضور داشته باشد در این باره به «موسیقی ما» گفت: «قرار بود شب گذشته به برنامه "جشن رمضان" بروم که در دقیقه 90 توسط تهیه‌کننده این برنامه متوجه شدم در صداوسیما ممنوع‌الفعالیت شده‌ام».

مهدی هاشمی در ماه رمضان به زندان نمی‌رود

علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی در  گفت‌وگو با روزنامه اعتماد :

 راي دادگاه به اجراي احكام رفته است. فعلا هاشمي را براي اجراي حكم احضار نكرده اند؟

علیزاده : رويه دادگستري اين است كه در ماه مبارك رمضان جز در مورد مجرمين خطرناك كسي بازداشت نمي‌شود. ما پرونده‌هاي زيادي داريم كه براي آنها حكم صادر مي‌شود ولي در ماه رمضان اجراي حكم صورت نمي‌گيرد. اين ماه، ماه رحمت است كسي را بازداشت نمي‌كند. اين رويه دادگستري است.

No comments:

Post a Comment