Thursday, April 6, 2017

تدارک وسیع "آیت‌الله قتل عام" برای حضور در انتخابات در حالی که طیف وسیعی از رسانه‌ها سرگرم پوشش دادن اخبار نشست احمدی نژاد و بقایی هستند، به نظر می‌رسد حضور ابراهیم رئیسی در رقابت انتخابات ریاست جمهوری قطعی شده است. رئیسی که وعده داده بود امروز ۱۶ فروردین نظرش را برای ورود به انتخابات اعلام می‌کند، به نوشته‌ی خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه پاسداران، از هیات نظارت بر انتخابات استعفا داد تا رسما برای ورود به رقابت‌های انتخاباتی آماده بشود. ساعتی پس از این استعفای رئیسی، محمدباقر قالیباف هم اعلام کرد که در انتخابات شرکت نمی‌کند و تمام تمام "نیرو" و "امکانات" خود را به کار می‌گیرد تا حسن روحانی رئیس جمهور نشود تا این شایعه که شهردار فعلی تهران، معاون اول رئیسی خواهد بود، تقویت بشود. در همین حال سایت تابناک، متعلق به محسن رضایی، خبر داده که علی اصغر عنابستانی رئیس ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد در خراسان و از استانداران او در دولت دهم، ریاست ستاد انتخاباتی رئیسی را به عهده گرفته است. منابع خبری داخل ایران می‌گویند ابراهیم رئیسی روز سوم فروردین با رهبر جمهوری اسلامی، سیدعلی خامنه‌ای، دیدار داشته و برای شرکت در انتخابات کسب تکلیف کرده و با نظر منفی مواجه نشده است. رئیسی که در میان عموم مردم به "آیت‌الله قتل عام" مشهور است، از اعضای "هیات مرگ" و عوامل موثر در کشتار و اعدام مخالفان جمهوری اسلامی در دهه‌ی شصت بوده است. موضوعی که به نوعی خط قرمز نظام جمهوری اسلامی به حساب می‌آید و بعید به نظر می‌رسد رئیسی بابت آن در رقابت‌های انتخاباتی مورد پرسش دیگر کاندیداها قرار بگیرد. در روزهای گذشته رسانه‌های عمومی خبر حمایت مصباح یزدی، معروف به "تئوریسن خشونت" در نظام جمهوری اسلامی، از رئیسی را منتشر کرده بودند.

تدارک وسیع "آیت‌الله قتل عام" برای حضور در انتخابات
در حالی که طیف وسیعی از رسانه‌ها سرگرم پوشش دادن اخبار نشست احمدی نژاد و بقایی هستند، به نظر می‌رسد حضور ابراهیم رئیسی در رقابت انتخابات ریاست جمهوری قطعی شده است.
رئیسی که وعده داده بود امروز ۱۶ فروردین نظرش را برای ورود به انتخابات اعلام می‌کند، به نوشته‌ی خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه پاسداران، از هیات نظارت بر انتخابات استعفا داد تا رسما برای ورود به رقابت‌های انتخاباتی آماده بشود. ساعتی پس از این استعفای رئیسی، محمدباقر قالیباف هم اعلام کرد که در انتخابات شرکت نمی‌کند و تمام تمام "نیرو" و "امکانات" خود را به کار می‌گیرد تا حسن روحانی رئیس جمهور نشود تا این شایعه که شهردار فعلی تهران، معاون اول رئیسی خواهد بود، تقویت بشود. در همین حال سایت تابناک، متعلق به محسن رضایی، خبر داده که علی اصغر عنابستانی رئیس ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد در خراسان و از استانداران او در دولت دهم، ریاست ستاد انتخاباتی رئیسی را به عهده گرفته است. منابع خبری داخل ایران می‌گویند ابراهیم رئیسی روز سوم فروردین با رهبر جمهوری اسلامی، سیدعلی خامنه‌ای، دیدار داشته و برای شرکت در انتخابات کسب تکلیف کرده و با نظر منفی مواجه نشده است.
رئیسی که در میان عموم مردم به "آیت‌الله قتل عام" مشهور است، از اعضای "هیات مرگ" و عوامل موثر در کشتار و اعدام مخالفان جمهوری اسلامی در دهه‌ی شصت بوده است. موضوعی که به نوعی خط قرمز نظام جمهوری اسلامی به حساب می‌آید و بعید به نظر می‌رسد رئیسی بابت آن در رقابت‌های انتخاباتی مورد پرسش دیگر کاندیداها قرار بگیرد. در روزهای گذشته رسانه‌های عمومی خبر حمایت مصباح یزدی، معروف به "تئوریسن خشونت" در نظام جمهوری اسلامی، از رئیسی را منتشر کرده بودند.

No comments:

Post a Comment