Thursday, August 17, 2017

اعتصاب علیه استبداد پس از این‌که مهدی کروبی در اعتراض به شرایط حصر غیرقانونی‌اش دست به اعتصاب غذا زد، گروهی از فعالان و زندانیان سیاسی در حمایت از او اعلام کرده‌اند اعتصاب غذا خواهند کرد. تقی رحمانی، همسر نرگس محمدی، در صفحه‌ی شخصی خود خبر داده است که نرگس محمدی با ارسال پیامی از زندان اعلام کرده است: "من نرگس محمدی همراه با اعتصاب مهدی کروبی و در حمایت از خواسته وی، از تاریخ ۹۶/۵/۲۶ اعتصاب غذای تر خواهم کرد." در همین حال بهاره هدایت، فعال سیاسی، با انتشار پیام نرگس محمدی در صفحه شخصی خود از اعتصاب غذا او و مهدی کروبی حمایت کرده و نوشته است: "من بهاره هدایت تا پایان اعتصاب غذای مهدی کروبی ودرحمایت از وی از خوردن هرچیزی به جز آب و قند و نمک خودداری می‌کنم." روز گذشته برخی از کاربران و فعالان مجازی از مردم خواسته‌اند با حضور در جلوی خانه‌ی مهدی کروبی دست به اعتصاب غذای نامحدود بزنند . به جز گروهی که در حمایت از کروبی دست به اعتصاب غذا زده‌اند، رضا شهابی- از فعالان کارگری- و هنگامه شهیدی- از فعالان سیاسی- با خواسته‌هایی دیگر در اعتصاب غذا به سر می‌برند

اعتصاب علیه استبداد
پس از این‌که مهدی کروبی در اعتراض به شرایط حصر غیرقانونی‌اش دست به اعتصاب غذا زد، گروهی از فعالان و زندانیان سیاسی در حمایت از او اعلام کرده‌اند اعتصاب غذا خواهند کرد.
تقی رحمانی، همسر نرگس محمدی، در صفحه‌ی شخصی خود خبر داده است که نرگس محمدی با ارسال پیامی از زندان اعلام کرده است: "من نرگس محمدی همراه با اعتصاب مهدی کروبی و در حمایت از خواسته وی، از تاریخ ۹۶/۵/۲۶ اعتصاب غذای تر خواهم کرد." در همین حال بهاره هدایت، فعال سیاسی، با انتشار پیام نرگس محمدی در صفحه شخصی خود از اعتصاب غذا او و مهدی کروبی حمایت کرده و نوشته است: "من بهاره هدایت تا پایان اعتصاب غذای مهدی کروبی ودرحمایت از وی از خوردن هرچیزی به جز آب و قند و نمک خودداری می‌کنم."
روز گذشته برخی از کاربران و فعالان مجازی از مردم خواسته‌اند با حضور در جلوی خانه‌ی مهدی کروبی دست به اعتصاب غذای نامحدود بزنند .
به جز گروهی که در حمایت از کروبی دست به اعتصاب غذا زده‌اند، رضا شهابی- از فعالان کارگری- و هنگامه شهیدی- از فعالان سیاسی- با خواسته‌هایی دیگر در اعتصاب غذا به سر می‌برند.

No comments:

Post a Comment