Thursday, August 17, 2017

کروبی در بخش مراقبت‌های ویژه/ موضع خاتمی: کاری از دست من برنمی‌آید! مهدی کروبی، که کمتر از یک روز پس از آغاز اعتصاب غذای خشک در بیمارستان رجایی تهران بستری شد، به بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان منتقل شده است. در حالی که برخی از فعالان و زندانیان سیاسی در حمایت از کروبی دست به اعتصاب زده‌اند، سیدمحمد خاتمی- رئیس جمهور سابق- در تماس با خانواده‌ی کروبی گفته است: "متاسفانه کاری از دست من بر نمی‌آید و اینکه نمی‌توانم کاری در جهت رفع این نگرانی‌ها انجام دهم، موجب ناراحتی بیشتر من است!" از بیمارستان رجایی تهران خبر می‌رسد که فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد برای حمایت از کروبی به این بیمارستان رفته‌اند. مهدی کروبی از روز گذشته در اعتصاب غذا به سر می‌برد و گفته است تا زمانی که ماموران امنیتی از خانه‌اش خارج نشوند و برای رسیدگی به جرایم فرضی او دادگاهی عمومی برگزار نشود، دست از اعصاب نخواهد کشید.

کروبی در بخش مراقبت‌های ویژه/ موضع خاتمی: کاری از دست من برنمی‌آید!
مهدی کروبی، که کمتر از یک روز پس از آغاز اعتصاب غذای خشک در بیمارستان رجایی تهران بستری شد، به بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان منتقل شده است.
در حالی که برخی از فعالان و زندانیان سیاسی در حمایت از کروبی دست به اعتصاب زده‌اند، سیدمحمد خاتمی- رئیس جمهور سابق- در تماس با خانواده‌ی کروبی گفته است: "متاسفانه کاری از دست من بر نمی‌آید و اینکه نمی‌توانم کاری در جهت رفع این نگرانی‌ها انجام دهم، موجب ناراحتی بیشتر من است!"
از بیمارستان رجایی تهران خبر می‌رسد که فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد برای حمایت از کروبی به این بیمارستان رفته‌اند. مهدی کروبی از روز گذشته در اعتصاب غذا به سر می‌برد و گفته است تا زمانی که ماموران امنیتی از خانه‌اش خارج نشوند و برای رسیدگی به جرایم فرضی او دادگاهی عمومی برگزار نشود، دست از اعصاب نخواهد کشید.

No comments:

Post a Comment