Friday, August 2, 2019

حسین انصاریان - روحانی مشهور ایرانی - به شدت به مراسم آغازین مسابقات غرب آسیا در عراق و رقص و آواز زنان اعتراض کرد. او این زنان را «یادآور فساد بنی‌امیه» دانست و تاکید کرد که آنان «داغی جانگداز بر پیکر اسلام» گذاشتند. در بخشی از اعتراض او چنین آمده است: «هرگز در باورمان نمیگنجید که در برابر چشمان شیعیان غیرتمند عراق که همه ساله میزبان میلیون ها زائر حضرت سیدالشهدا هستند در مراسم ورزشگاهی در حریم مقدس و پاک کربلا و حرم پاک و مطهر آل الله (ع) که محل نزول ملائکه و قدمگاه اولیا و انبیا و ائمه معصومین (ع) و سرزمین کرب و بلا و غم و مصیبت جانکاه آل طه (ع) است، زنان رقاصه و نوازنده که یاد آور فساد بنی امیه و وارث یزید و یزیدیانند حضور یابند و قلب مقدس امام زمان (عج) و اهل بیت (ع) و شیعیان پاک و مخلص را به درد آورند و با این حرکت شیطانی دل شیطان صفتان و دشمنان اهل بیت (ع) خصوصا وهابیت خبیث را شاد نمایند و داغی جانگداز بر پیکر اسلام بگذارند». - پرسشی که اینجا مطرح می‌شود این است که نوع پوشش زنان عراقی به یک روحانی ایرانی چه ربطی دارد؟! مگر اینان حاکم مردم عراق هم هستند؟!

حسین انصاریان - روحانی مشهور ایرانی - به شدت به مراسم آغازین مسابقات غرب آسیا در عراق و رقص و آواز زنان اعتراض کرد.
او این زنان را «یادآور فساد بنی‌امیه» دانست و تاکید کرد که آنان «داغی جانگداز بر پیکر اسلام» گذاشتند.
در بخشی از اعتراض او چنین آمده است: «هرگز در باورمان نمیگنجید که در برابر چشمان شیعیان غیرتمند عراق که همه ساله میزبان میلیون ها زائر حضرت سیدالشهدا هستند در مراسم ورزشگاهی در حریم مقدس و پاک کربلا و حرم پاک و مطهر آل الله (ع) که محل نزول ملائکه و قدمگاه اولیا و انبیا و ائمه معصومین (ع) و سرزمین کرب و بلا و غم و مصیبت جانکاه آل طه (ع) است، زنان رقاصه و نوازنده که یاد آور فساد بنی امیه و وارث یزید و یزیدیانند حضور یابند و قلب مقدس امام زمان (عج) و اهل بیت (ع) و شیعیان پاک و مخلص را به درد آورند و با این حرکت شیطانی دل شیطان صفتان و دشمنان اهل بیت (ع) خصوصا وهابیت خبیث را شاد نمایند و داغی جانگداز بر پیکر اسلام بگذارند».
- پرسشی که اینجا مطرح می‌شود این است که نوع پوشش زنان عراقی به یک روحانی ایرانی چه ربطی دارد؟! مگر اینان حاکم مردم عراق هم هستند؟!
عکس ‏Tavaana: E-Learning Institute for Iranian Civil Society توانا: آموزشکده جامعه مدنی ایران‏

No comments:

Post a Comment