Tuesday, April 7, 2020

جدول زمانی سوء مدیریت و بی کفایتی رژیم: -به هواپیمای مسافربری #PS752 شلیک می کند و ۱۷۶ مسافر را می کشد. -به مدت ۳ روز درباره این امر دروغ می گوید و محل سقوط هواپیما را با بلدوزر صاف می کند. -#جعبه_سیاه را تحویل نمی دهد. -خانواده های قربانیان را تهدید می کند تا دراین باره صحبت نکنند. -درباره شیوع #ویروس_کرونا در کشور دروغ می گوید و درعوض گردهمایی های نمایشی گسترده به راه می اندازد. -علیرغم توصیه مقامات بهداشت #انتخابات_تقلبی را برگزار می کند. -کمترین میزان مشارکت در تاریخ ایران را تجربه می کند زیرا ایرانیان می دانند نتایج از پیش تعیین شده است. -درباره تعداد مبتلایان به #کرونا و مرگ و میر دروغ می گوید. -درخواست کمک های بین المللی می کند اما پیشنهاد کمک آمریکا را رد می کند. -صرف نظر از #فاصله_اجتماعی، مراسم تشییع جنازه را برای افسران سپاه برگزار می کند. -کادر پزشکی را که در مورد ارقام واقعی صحبت کردند تهدید و اخراج می کند. -بیش از ۱۰۰ ایرانی را برای بیان حقیقت درباره شیوع این بیماری زندانی می کند. -با رعایت نکردن استانداردهای #FATF ، صدمات بیشتری به بانکهای ایرانی وارد می کند. -برای لاپوشانی ناکامی های خود، به دروغ عنوان می کند که ایالات متحده دارو را #تحریم کرده است. -به جای آزاد کردن پول برای مقابله با شیوع کرونا، بودجه سپاه را افزایش می دهد و بودجه بسیج را دو برابر می کند. -به مشکلات دامن می زند و پرسنل ایالات متحده را در عراق تهدید می کند تا توجه مردم ایران را از ناکامی رژیم در کشور خود منحرف کند. -این فقط اتفاقات افتاده در سه ماه اخیراست. ۴۱ سال است که رژیم چیزی جز ظلم، شکنجه، زندان، سرقت و دروغ تحویل مردم نداده است.


-درباره شیوع #ویروس_کرونا در کشور دروغ می گوید و درعوض گردهمایی های نمایشی گسترده به راه می اندازد.
-علیرغم توصیه مقامات بهداشت #انتخابات_تقلبی را برگزار می کند.
-کمترین میزان مشارکت در تاریخ ایران را تجربه می کند زیرا ایرانیان می دانند نتایج از پیش تعیین شده است.
-درباره تعداد مبتلایان به #کرونا و مرگ و میر دروغ می گوید.
-درخواست کمک های بین المللی می کند اما پیشنهاد کمک آمریکا را رد می کند.
-صرف نظر از #فاصله_اجتماعی، مراسم تشییع جنازه را برای افسران سپاه برگزار می کند.
-کادر پزشکی را که در مورد ارقام واقعی صحبت کردند تهدید و اخراج می کند.
-بیش از ۱۰۰ ایرانی را برای بیان حقیقت درباره شیوع این بیماری زندانی می کند.
-با رعایت نکردن استانداردهای #FATF ، صدمات بیشتری به بانکهای ایرانی وارد می کند.
-برای لاپوشانی ناکامی های خود، به دروغ عنوان می کند که ایالات متحده دارو را #تحریم کرده است.
-به جای آزاد کردن پول برای مقابله با شیوع کرونا، بودجه سپاه را افزایش می دهد و بودجه بسیج را دو برابر می کند.
-به مشکلات دامن می زند و پرسنل ایالات متحده را در عراق تهدید می کند تا توجه مردم ایران را از ناکامی رژیم در کشور خود منحرف کند.
-این فقط اتفاقات افتاده در سه ماه اخیراست. ۴۱ سال است که رژیم چیزی جز ظلم، شکنجه، زندان، سرقت و دروغ تحویل مردم نداده است.

No comments:

Post a Comment