Tuesday, October 12, 2010

تقاضای خرید دلار فروکش نکرد / دلار 1053 تومان شد

خبرگزاری مهر


مدیر عامل صرافی بانک ملی با بیان اینکه هنوز تقاضا برای خرید دلار فروکش نکرده است‏، گفت: امروز صرافی‌های بانکی هر دلار را به قیمت 1050 تومان به صرافی های مجاز می‌فروشند و صرافی‌های مجاز آن را با قیمت 1053 تومان به مردم عرضه می کنند.



اسدالله اسدپور در گفتگو با مهر از کاهش نرخ دلار امروز سه شنبه نسبت به دیروز خبرداد و گفت: امروز صرافی های بانکی هر دلار را با قیمت 1050 تومان به صرافی های دارای مجوز بانک مرکزی می فروشند.



مدیرعامل صرافی ملی افزود: صرافی های مجاز نیز موظف هستند که هر دلار را امروز با 3 تومان افزایش به قیمت 1053 تومان به مردم عرضه کنند.



وی با بیان اینکه دیروز صرافی بانکها هر دلار با قیمت 1052 تومان به صرافی های مجاز می فروختند،‏ افزود: صرافی های مجاز نیز موظف بودند دیروز دوشنبه هر دلار با قیمت 1055 تومان به مردم بفروشند.



اسدپور گفت: صرافی بانک ملی امروز هر دلار با قیمت 1053 تومان که صرافی های مجاز به مردم می فروشند‏ به افراد عادی عرضه می کند.



وی با بیان اینکه امروز عرضه دلار از ساعت 9 در صرافی بانک ملی آغاز شده است،‏ عنوان کرد: هر روز پس از مشخص شدن قیمتها دلار به مردم عرضه می شود.



مدیرعامل صرافی ملی با اشاره به اینکه به نظر می رسد که امروز تعداد مشتریان برای خرید دلار بیشتر از دیروز باشد‏، اظهارداشت: هنوز تقاضاها برای خرید دلار فروکش نکرده است.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

خبرگزاری مهر

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دستور توقف فعالیت سه صرافی بزرگ به دلیل مشاهده پاره‌ای از تخلفات را صادر کرد.



به گزارش خبرگزاری مهر، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: براساس گزارش بازرسان این بانک فعالیت سه صرافی بزرگ به دلیل مشاهده پاره‌ای از تخلفات متوقف شد. برهمین اساس، پرونده آنها برای رسیدگی و تکمیل جزئیات در دست بررسی است.

No comments:

Post a Comment