Tuesday, October 12, 2010

20مهر :يورش وحشيانه گارد زندان و ضرب و جرح زندانيان بی دفاع

20مهر :يورش وحشيانه گارد زندان و ضرب و جرح زندانيان بی دفاع





بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران"يورش گارد زندان به زندانيان بی دفاع بند 5 زندان گوهردشت کرج و ضرب وجرح وحشيانه آنها که منجر به زخمی شدن تعدادی از زندانيان گرديد.



روز دوشنبه 19 مهر ماه حوالی ساعت 09:30 صبح گارد زندان به درون بند 5 زندان گوهردشت کرج يورش برد و زندانيان بی دفاع را آماج باتونهای خود قرار داد در اثر اين يورش وحشيانه تعدادی از زندانيان زخمی شدند.يکی از زندانيان که وحشيانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت فرهنگ پور منصوری بود. او در اثر ضربات باتون از ناحيه دست و پا زخمی گرديد و ساير اعضای بدنش کبود شد.ناصر زعيم فرمانده گارد، زندانی فرهنگ پور منصوری را تهديد به قتل نمود. يورش به زندانيان و ضرب و جرح آنها تا ساعت 12:00 ادامه داشت.



زندانيان ديگری هم مورد ضرب وشتم مامورين گارد زندان قرار گرفتند که نام های آنها به قرار زير می باشد،محسن جهان لو،سياوش بندلو،هادی بندلو و تعداد ديگری از زندانيان می باشند.



گارد زندان همچنين وسايل شخصی زندانيان را تخريب نمودند و مقداری از آنها را آبا خود بردند. در اين يورش وحشيانه نزديگ به 30 نفر از افراد گارد شرکت داشتند نام فردی که فرماندهی گارد را به عهده داشت ناصر زعيم بود.اين يورش وحشيانه تحت نظر کرمانی و فرجی رئيس و معاون اطلاعات زندان صورت گرفت.



فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران،يورش وحشيانه گارد زندان به زندانيان بی دفاع و اسير و مورد ضرب وشتم قرار دادن آنها را محکوم می کند و از کميسر عالی حقوق بشر و ساير مراجع بين المللی خواستار اقدامات عملی برای پايان دادن به جنايت عليه بشريت در زندانهای ولی فقيه در ايران است.



فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران



20 مهر 1389 برابر با 12 اکتبر 2010







20 مهر 1389 18:25

No comments:

Post a Comment