Monday, July 25, 2011

خاکسپاری پنج عضو کشته شده سپاه پاسداران در 'درگیری اشنویه'

خاکسپاری پنج عضو کشته شده سپاه پاسداران در 'درگیری اشنویه'


* آخوند علم‌الهدی: دكترين ولايت فقيه در دنيا مطرح است





خاکسپاری پنج عضو کشته شده سپاه پاسداران در 'درگیری اشنویه'



خبرگزاری فارس گزارش کرده است مراسم خاکسپاری پنج تن از افراد سپاه پاسداران که اخیرا در "درگیری اشنویه" کشته شده‌اند، امروز در شهرهای سنندج و قروه برگزار شده‌است.

ابه گزارش بی بی سی، اسامی این عده در گزارش خبرگزاری فارس منتشر شده، اما به زمان و جزئیات بیشتری در باره "درگیری اشنویه" اشاره‌ای نشده است.

اشنویه یکی از شهرهای کردنشین غرب استان آذربایجان غربی است که اکثر ساکنان آن سنی هستند.

محسن حیدریان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفته است که "عوامل دشمن به نام دفاع از ملت کرد، جوانان این مرز و بوم را از ما می‌گیرند."

خبر تشییع جنازه این پنج عضو سپاه پاسداران در حالی انتشار می یابد که گزارش‌ها از ادامه درگیری ‌مسلحانه بین افراد مسلح گروه پژاک و نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی در ناطق مرزی ایران با کردستان عراق حکایت دارد.

مقام‌های ایرانی تاکنون کشته شدن تعدادی از نفرات سپاه پاسداران از جمله چند تن از افسران ارشد این نیرو را در زدوخورد با گروه پژاک تایید کرده‌اند، اما گفته‌اند که پژاک نیز متحمل تلفات سنگینی شده‌است.



آخوند علم‌الهدی: دكترين ولايت فقيه در دنيا مطرح است



فارس: امام جمعه مشهد اظهار کرد: دكترين ولايت فقيه به‌دليل عامل اطمينان‌بخش در راستاي كنترل حاكميت در عرصه سياست امروز دنيا به‌عنوان برجسته‌ترين شيوه مطرح شده است.

احمد علم‌الهدي ظهر امروز در كارگاه آموزشي، فرهنگي انديشه‌هاي آسماني با اشاره به اينكه تمام جريان‌ها و انديشه‌ها به اين نتيجه رسيده‌اند كه با هيچ مقرراتي نمي‌توانند اين اطمينان را به دست آورند كه حاكم در رأس قدرت فاسد نباشد، اظهار داشت: در نظام اجتماعي، سياسي ايران در طول 30 سال مشاهده كرده‌ايم كه عناصر و افرادي با ادعاهاي ارزشي آمده‌اند و زماني كه در عرصه قدرت قرار گرفته‌اند، دستشان را در دست استكبار مشاهده كرده‌ايم و بنابر اين دكترين ولايت فقيه امروز در عرصه سياست دنيا به عنوان يك شيوه برجسته مطرح است.

امام جمعه مشهد ضرورت مديريت جامعه اسلامي را به‌عهده ولي فقيه دانست و افزود: ولي فقيه انساني است كه تخصصش نه در اقتصاد و نه سياست بلكه فقه است كه از اقتصاد و سياست به مراتب بالاتر است زيرا يك مدير در زمان غيبت امام عصر عجّل الله تعالي فرجه الشريف بايد جامعه ديني را هماهنگ با نظرات معصوم عليه السّلام اداره كند و كسي كه با اين نظرات آشنايي دارد فقيه است.





No comments:

Post a Comment